loading...

ایران پیکس.عکس ها و خبر های تاریخی و آموزشی و کمیاب و سرگرم کننده،عکس های نقاشی های زیبا

🌸🍃🌸🍃🌸   🔴 حد و مرز شوخي در زندگي مشترك 🔴    ✅چند دهه قبل مردانی در چشم زنان جذاب بودند که سیبیل داشتند کتشان را روی شانه می‎انداختند و از هر کوی و برزنی که رد می‎شدند، ابهتش

حد و مرز شوخي در زندگي مشترك

علی بازدید : 57 پنجشنبه 06 خرداد 1395 : 13:00 نظرات (0)

🌸🍃🌸🍃🌸

 

🔴 حد و مرز شوخي در زندگي مشترك 🔴

 

 ✅چند دهه قبل مردانی در چشم زنان جذاب بودند که سیبیل داشتند کتشان را روی شانه می‎انداختند و از هر کوی و برزنی که رد می‎شدند، ابهتشان باعث می‎شد دیوارها ترک بردارد، ولی امروزه یکی از خصوصیاتی که برای بعضی خانم‎ها جذابیت دارد این است که همسرشان اجتماعی، اهل شوخی و صمیمی باشد. 

 

💝 شوخی و مزاح باعث می‎شود تا فاصله‎ها بین همسران کمتر و صميمیت بین آنها بیشتر شود. اتفاق خوش آیندی است اما این شوخی‎ها باید حد و مرزی داشته باشد تا از عواقب آن جلوگیری شود. متاسفانه برخی رفتارها به اشتباه شوخی نامیده می‎شوند، در صورتی که عامل مخربی در زندگی مشترک به شمار می‏آیند و نه تنها موجب صمیمت نمی شوند بلکه کدورت و دلخوری ایجاد می‎کنند. بنابراین بهتر است معنی دقیق شوخی را بررسی کنیم.

 

 💝شوخ طبع بودن به معنی حفظ کردن لطیفه و تعریف کردن آن در جمع برای خنداندن دیگران نیست. شوخ طبع بودن این نیست که نقطه ضعف و اشتباهات دیگران را به مسخره بگیریم تا بخندیم. شوخ طبعی بی‎خیالی و بی‎قیدی نیست، پس شوخ طبعی چیست؟ یا در واقع شوخ طبع کیست؟ شوخ طبع کسی است که فی‎البداهه در شرایط مختلف حرفی بزند که لبخند را بر لب دیگران بنشاند. کسی که در شرایط سخت زندگی بتواند کمی رنگ تیره روزگار را عوض کند. داشتن هیجان و لحن طنز گفته‎ها نیز مهم است.

 

💝 به ما بپیوندید🔻

❣ https://telegram.me/joinchat/BKYKJDwf_GZH0n5NOjBwKw

    

🍃🌸🍃🌸

🌸🍃🌸🍃🌸

❤️ چرا باید شوخ طبع باشیم و نشاطمان را حفظ کنیم؟ ❤️

 

 💝 چون! 

🔹زن ها قلب خانه اند! 😍

🔹زن ها اگر شاد باشند قلب خانه می تپد 

 

🔹 زن ها اگر موهایشان را شکل دهند ، اگر صورتشان را آرایش کنند ، اگر لباسهای شاد بپوشند زندگی در خانه جریان پیدا می کند

 

🔹زن ها اگر کودک درونشان هنوز شیطنت کند ، اگر شوخی کنند ، بخندند ، همه اهل خانه را به زندگی نوید می دهند

 

🔹 اگر روزی زن خانه چشمهایش رنگ غم بدهد 😔

حرفهایش بوی گلایه و کسالت بدهد

اگر ذره ای بی حوصله و ناامید به نظر برسد

تمام اهل خانه را به غم کشیده است آری زن بودن دشوار است

زنان ارمغان آور شادی ، گذشت و خنده اند

یادمان نرود قلب خانه باید بتپد

 

💞 آقای محترم مواظب قلب خانه ات باش 💞

 

💝 به ما بپیوندید🔻

❣ https://telegram.me/joinchat/BKYKJDwf_GZH0n5NOjBwKw

    

🍃🌸🍃🌸

🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺

 

🔷علت لودگی و خودنمایی های شوهرتان در مقابل دیگران چیست؟؟

 

🔑درمان این حرکات  همسر فقط از طریق تقویت اعتماد به نفس ممكن است.🔑

 

🔴 شوهر شما در مقابل دیگران و افراد غریبه  سعی بر خونمایی دارد و شما از این کار اون رنج می برید؟ اگر اینگونه هستید بهتر است دلیل این خودنمایی همسرتان را بدانید.

🔷🔷🔷

 

✅ دوستی می گفت همسرم مدام در پی خودنمایی است . در مهمانی ها جوك بی تربیتی تعریف می كند که خانم ها خجالت می كشند و آقایان چشم غره می روند. بعضی ها هم رک می گویند نازیلا شوهرت چقدر بی تربیت است. درثانی چشمش به زن جوان یا خوشگل كه می افتد ، سر از پا نشناخته سعی می كند توجهش را جلب كند. مدام شوخی های بی ربط می کند. من می دانم قصدی ندارد وگرنه تا حالا صدبار از او طلاق گرفته بودم. ولی كارش باعث می شود دیگران نظر بدی نسبت به او پیدا كنند و درگوشی یا از سر دلسوزی به من بگویند شوهرت زن باز است یا نظربازی می كند. ولی من كه حالش را می دانم فقط خون جگر می خورم و لب از لب باز نمی كنم. چون می دانم وقتی رسیدیم خانه همه چیز از یادش می رود. ولی در یك مهمانی دیگر باز روز از نو ، روزی از نو و باز همان آش و همان كاسه.

یك ریز شروع می كند به حرف زدن و توقع هم دارد همه حرفش را تصدیق كنند. اگر یكی متین و مستدل حرفش را رد كند، عصبانی می شود و با شوخی صفت بدی به او نسبت می دهد و او را در جمع تمسخر می كند. هرچند همه می خندند ، ولی چون می دانند ممكن است یك روز نوبت خودشان برسد ، از برخورد با او خوش شان نمی آید. خیلی وقت ها متوجه شدم دیگران سعی می كنند با او هم صحبت نشوند یا به محض این كه ما را می بینند ، ترش می كنند.

خلاصه دردسرتان ندهم . طوری شده كه همه دوستانمان از ما رنجیده اند. اخیراً هم چندتا مهمانی داده اند و ما را خبر نكرده اند. هركسی هم جای آنها باشد این كار را می كند. آدم عاقل كه كسی را دعوت نمی كند تا مهمانی اش را به هم بریزد و همه را كه برای شادی و تفریح و لذت آمدند ، رنجیده روانه خانه هایشان كند. حالا به من كمك كنید و بگویید با ناصر باید چه كار كنم.

🔷🔷🔷

 

✅ در جواب گفتم: « با این مشخصه هایی كه شما از آقا ناصر تعریف كردید ، معلوم می شود ایشان از احساس حقارت رنج می برند. یعنی نوعی احساس خودكم بینی دارند كه جهت جبران به پرخاشگری ، قلدری ، سلطه جویی و تمسخر دیگران روی می آورند. آقا ناصر چون از حقارت درونی اش رنج می برد ، نیاز دارد مورد توجه دیگران واقع شود. بنابراین اصلاً به خوب یا بد بودن ، زشت یا زیبا بودن آنچه می كند ، واقف نیست. اگر هم واقف باشد، برایش اهمیت ندارد. چون به تنها چیزی كه فكر می كند ، همان برآوردن احساس نیاز مورد توجه دیگران واقع شدن است.

 

این جور آدم ها خیلی هم حسود هستند. كافی است كسی حرف درستی بزند و مورد تحسین واقع بشود. آنها این را به مثابه اعلام جنگ به خود و تحقیر خویش می دانند. در نتیجه ستیزه جویانه برخورد می كنند و تا موجبات تحقیر آن فرد را فراهم نكنند ، آرام نمی نشینند. خلاصه اینكه به قول شما آقا ناصر به هر ترتیب شده می خواهد شمع محفل باشد.

 

💝 به ما بپیوندید🔻

❣ https://telegram.me/joinchat/BKYKJDwf_GZH0n5NOjBwKw

    

🍃🌸🍃🌸

🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀

 

🎗🌸شوخی هایی زشتی که نباید با همسرتان داشته باشید!!!🌸🎗

(قسمت اول)

 

🔰این شوخی ها شاید عادی به نظر برسد و چندان هم مشکلی در زندگی ایجاد نکند ، ولی فکر نکنید زن و شوهری که با هم مشکل پیدا می کنند ، یک اتفاق خیلی بزرگ بین شان افتاده یا فیزیکی با هم درگیر شدند !

🎗🌸

🔰بعضی از موضوعات بسیار ریز در زندگی وجود دارد که اگر آنها را رعایت نکنیم ، رابطه ما با همسرمان را به تدریج خراب می کنند ، پس بیایید با هم این رفتارها را بخوانیم و کنار بگذاریم ! باید بگویم بسیاری از آقایان و مخصوصا پسرهای جوانی که ازدواج می کنند ، هنوز در فضای مجردی به سر می برند و نمی دانند جلوی همسرشان چه باید بگویند و چه نگویند 

 

💝 به ما بپیوندید🔻

❣ https://telegram.me/joinchat/BKYKJDwf_GZH0n5NOjBwKw

    

🍃🌸🍃🌸

🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺

 

🎗🌸شوخی هایی زشتی که نباید با همسرتان داشته باشید!!!🌸🎗

(قسمت دوم)

 

🎗🌸 شوخی های تهدیدی 

 

🔰طلاق : مثلا همسر شما می گوید "اگه یکماه آشپزی نکنم چیکار می کنی؟" بدترین جواب این است :"خب طلاقت میدم!" بعد هم غش غش میخندید و در پاسخ ناراحتی همسرتان می گویید :"بابا شوخی کردم" همسر شما هم ناراحت می شود و شما او را "بی جنبه" خطاب می کنید و یک شوخی ساده می شود بهانه ای برای جنجال ! خب حالا فرضا اگر خیلی مرد خوبی باشید از دل همسرتان هر طور شده در می آورید ، اما یک اتفاق خیلی بد افتاده ، همسر شما نگران و مضطرب می شود، به فکر می رود ، ناراحت می شود ، در رابطه زناشویی اش کمی سرد می شود و ... البته منظورم این نیست که با یک شوخی کوچک همه چیز خراب می شود ، منظور این است که وقتی از این شوخی ها کردید کم کم عادت تان می شود و به تدریج تیشه به ریشه رابطه می زنید. 

 

ادامه دارد....🎗🌸

 

💝 به ما بپیوندید🔻

❣ https://telegram.me/joinchat/BKYKJDwf_GZH0n5NOjBwKw

    

🍃🌸🍃🌸

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ایران پیکس.عکس ها و خبر های تاریخی و آموزشی و کمیاب و سرگرم کننده،عکس های نقاشی های زیبا اثر هنرمندان مشهور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1165
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 282
  • بازدید ماه : 5,077
  • بازدید سال : 26,809
  • بازدید کلی : 351,463