loading...

ایران پیکس.عکس ها و خبر های تاریخی و آموزشی و کمیاب و سرگرم کننده،عکس های نقاشی های زیبا

یارانه 45500 تومانی فروردین ساعت 24:00 روز پنجشنبه مورخ 1395/1/26 به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

چند خبر روز

علی بازدید : 75 چهارشنبه 25 فروردین 1395 : 14:12 نظرات (0)

یارانه 45500 تومانی فروردین ساعت 24:00 روز پنجشنبه مورخ 1395/1/26 به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

 

@

❌بامداد امروز اتفاق افتاد: قتل خواستگار معتاد توسط معشوقه!

 

ساعت ۴:۴۰ بامداد امروز کشف جسد در واحد ۱۹ یک مجتمع مسکونی در محدوده بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی – خیابان امام رضا به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض اعلام شد. با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که جوانی ۳۳ ساله بنام شهرام به علت اصابت جسم تیز و برنده به گلویش به قتل رسیده است.

 

با تأیید خبر اولیه و اعلام خبر به پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویزه قتل دادسرای امور جنایی ، تیم بررسی صحنه جنایت و تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر شدند ؛ با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “قتل عمـد” و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرا امور پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

 

با حضور در محل جنایت ، کارآگاهان متوجه شدند خانه متعلق به زن جوانی به نام شهرزاد ۳۲ ساله است که از حدود چهار سال پیش پس از فوت همسرش و به واسطه یکی از دوستانش با برادر دوستش آشنا و پس از مدتی با یکدیگر نامزد شده اما پس از گذشت مدت کوتاهی شهرزاد از اعتیاد شهرام به مصرف مواد مخدر اطلاع پیدا کرده و به این علت از ازدواج با شهرام منصرف می شود با این وجود شهرام کماکان اصرار بر ازدواج با شهرزاد داشته است.

 

شهرزاد در اظهارات اولیه به کارآگاهان گفت : ساعت ۲۳ شب گذشته شهرام در حالیکه از بیرون غذا تهیه کرده بود به منزل من آمد. تا ساعت ۲۴شهرام در خانه ی من بود تا اینکه در این زمان از خانه خارج شد . حدودا ساعت ۰۲:۳۰ بود که شهرام مجددا به خانه من آمد اما اینبار گلویش خون آلود بود و از گلویش خون می آمد . شهرام با همان وضعیت وارد خانه شد. من قصد کمک کردن به او را داشتم و حتی با اورژانس نیز تماس گرفتم اما زمانیکه اورژانس به محل رسید به من گفتند که وی فوت کرده است.

 

در ادامه تحقیقات ، کارآگاهان در تحقیقات از اهالی مجتمع اطلاع پیدا کردند که در حدود ساعت ۰۲:۳۰ صدای درگیری شدیدی از داخل خانه شهرزاد شنیده شده است. دلایل بدست آمده مبنی بر شنیده شدن صدای درگیری و بهم ریختگی وسایل خانه حکایت از آن داشت که شهرام در یک درگیری با شهرزاد به قتل رسیده است. ضمن انجام هماهنگی با بازپرس ایلخانی ، شهرزاد دستگیر وبرای ادامه تحقیقات به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

 

شهرزاد پس از دستگیری و انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی ، چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: ساعت ۲۳ شهرام در حالیکه از بیرون غذا تهیه و خریداری کرده بود به منزل من آمد. تا ساعت ۲۴، شهرام در خانه ی من بود تا اینکه در این زمان از خانه خارج شد . حدود ساعت ۰۲:۳۰ بود که شهرام به خانه من آمد اما اینبار متوجه شدم که او از بیرون مواد ( شیشه ) تهیه کرده و قصد مصرف مواد در داخل خانه ی مرا دارد. به او اعتراض کرده و قصد داشتم تا موضوع را به خانواده اش اطلاع دهم اما او مانع من شد و در ادامه مرا مورد ضرب و جرح قرار داد.

 

به گفته زن جوان، شهرام از قبل چاقویی را تهیه و در داخل جاکفشی خانه ی من گذاشته بود. او به سراغ چاقو رفت و با آن مرا تهدید کرد. در یک لحظه توانستم دسته ی چاقو را بگیرم اما ناگهان تیغه ی چاقو وارد گلوی شهرام شد و او روی زمین افتاد. خون زیادی از شهرام رفته بود. بسیار ترسیده بودم. قصد داشتم مانع از ادامه خونریزی شوم اما کاری از دستم بر نمی آمد ، سرانجام با اورژانس تماس گرفتم و پس از دقایقی اورژانس در محل حاضر شدند. وقتی شهرام معاینه شد به من اعلام کردند که او فوت کرده است.

 

با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و دیگر شواهد و دلایل بدست آمده از محل وقوع جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس صادر و متهم پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

@

مهسا ترابی در اعتراض محدودیت شرکت زنان در مسابقه ماراتن شیراز، دو ساعت جلوتر استارت زد و بدون شماره 42 کیلومتر دوید

 

@

۵۵ سال پیش در چنین روزی یوری گاگارین روسی سوار فضاپیمایی وستوک شد.هنگام پرتاب موشک با فریاد گفت "بزن بریم" و اولین انسانی شد که به فضا رفت

 

@

در رده بندي شادترين مردم جهان، ايران بالاتر از زامبيا در جايگاه 105 است

 

@

کری خونی شروع شد!

 

سرمربی کره: تا به حال 4 باخت و 2 تساوی مقابل ایران در تهران داشته‌ایم و وقتش رسیده که ایران را در خانه اش شکست دهیم.

 

@

❌اطلاعیه سازمان لیگ در مورد نحوه خرید بلیت دربی

 

به گزارش سازمان لیگ، در این اطلاعیه آمده است: بلیت قسمت‌های جایگاه و روبروی جایگاه استادیوم آزادی برای مسابقه دربی تهران بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران، به اتمام رسیده است.

همچنین تماشاگران عزیزی که مایل به تماشای این مسابقه می‌باشند، می‌توانند از فرصت باقیمانده برای خرید بلیت قسمت‌های پشت دروازه و طبقه دوم استادیوم آزادی استفاده کنند و بلیت این دیدار را خریداری کنند.

 

لازم به ذکر است؛ تماشاگران محترمی که بلیت خود را از طریق سامانه فروش بلیت الکترونیک (به صورت اینترنتی) تهیه کرده‌اند، برای جلوگیری از ازدحام و تسهیل در ورود به ورزشگاه و قسمت‌های مرتبط، لازم است حداقل ۳ ساعت قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه حاضر شوند.

 

علاقمندان برای خرید بلیت دربی ۸۲ و مسابقاتی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، بلیت خود را از طریق سامانه فروش بلیت الکترونیک www.footballeticket.ir به دو روش زیر خریداری کنند:

۱- با استفاده از کارت عضویت الکترونیک

۲- با استفاده از کارت ملی

@

رابطه شکرآب مهرجویی و چاوشی در حال آرام شدن است / دعوت از چاوشی برای سنتوری ۲(سنتوری، مرد پائیزی) توسط مهرجویی

 

@

❌جزئیات درگیری کلاه‌سبزهای ارتش( تکاوران تیپ 65 نوهد) با تروریست‌ها در حلب

 

امیر پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش: در عملیاتی که چند هزار نفر از نیروهای جبهه النصره و تکفیری‌ها حمله وسیعی و گسترده‌ای را به جنوب حلب انجام داده بودند، این رزمندگان (تکاوران تیپ 65 نوهد نیروی زمینی ارتش) رشادت‌ها و دلاورمردانی‌های مومنانه و شایسته ای را داشتند که تعداد 4 نفر از عزیزان نیروهای زمینی به شهادت رسیدند.

 

در این درگیری، تعدادی از تانک‌ها و نفربرهای گروهک تروریستی النصره منهدم شد و تروریست‌ها 200 نفر کشته دادند که تمامی اسناد آن نیز موجود است.

 

@

خبرگزاری DPA آلمان: 29 سرباز سابق این کشور به داعش پیوسته اند. همچنین تمایل 65 سرباز دیگر به داعش گزارش شده است

 

@

❌ برنامه امتحانات نهایی خرداد ماه دانش‌آموزان تغییر کرد + دانلود برنامه امتحانی جدید

 

عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به تقارن برنامه امتحانات نهایی دانش‌آموزان با ماه مبارک رمضان، در تاریخ و زمان برگزاری امتحانات تغییراتی ایجاد شد.

 

امتحانات نهایی ویژه دانش‌آموزان سال سوم متوسطه سالی - واحدی (روزانه)، سال سوم متوسطه رشته‌های فنی و حرفه‌ای، پیش‌دانشگاهی سالی- واحدی (روزانه) و نیم‌سالی - واحدی (بزرگسالان - داوطلبان آزاد) است که امتحانات به طور کلی از 25 اردیبهشت آغاز می‌شود و ۱۸ خرداد پایان می‌یابد.

 

25 اردیبهشت امتحان «عربی 3» در رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی سوم متوسطه برگزار می‌شود و آخرین امتحان نیز 18 خرداد ماه برگزار می‌شود که امتحان «آرایه‌های ادبی» برای سال سوم رشته ادبیات و علوم انسانی و «اخلاق 2» برای سال سوم رشته علوم و معارف اسلامی است.

 

اصلاحیه برنامه امتحانات را از اینجا دانلود کنید: http://goo.gl/TZeM1q

 

 

@

❌جدول پخش ورزش از تلویزیون - امروز چهارشنبه

 

چهارشنبه 1395/01/25 ساعت: 19:10 

هفته 26 ليگ خليج فارس : فولاد - ملوان 

زنده از شبکه ورزش

 

چهارشنبه 1395/01/25 ساعت: 23:15 

ليگ قهرمانان اروپا : اتلتيکومادريد - بارسلونا 

زنده از شبکه سه

 

چهارشنبه 1395/01/25 ساعت: 23:15 

ليگ قهرمانان اروپا : بنفيکا - بايرن مونيخ 

زنده از شبکه ورزش

@

رئیس فدراسیون فوتبال عراق: اگر عربستان به ایران نیاید، ما هم به عربستان نمی‌رویم!

 

 

@

ساقی زینتی بازیگر نقش ململ در سریال شهرزاد در گفتگویی پایان این سریال را لو داد:

 

بزرگ آقا کشته و شیرین دختر او راهی تیمارستان میشود به همین دلیل بچه به شهرزاد تعلق میگیرد و او با فرهاد ازدواج میکند!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ایران پیکس.عکس ها و خبر های تاریخی و آموزشی و کمیاب و سرگرم کننده،عکس های نقاشی های زیبا اثر هنرمندان مشهور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1165
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 317
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 644
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 644
  • بازدید ماه : 644
  • بازدید سال : 28,275
  • بازدید کلی : 352,929