loading...

ایران پیکس.عکس ها و خبر های تاریخی و آموزشی و کمیاب و سرگرم کننده،عکس های نقاشی های زیبا

😛انسان مانند زمین است.برای رسیدن به خوشبختی باید سختی بکشد.زیرا اگر زمین سختی زمستان را نکشد ،بهار نمی شود   https://telegram.me/joinchat/Ah9L7zwDL8cJKXFXyNVlbg 🔻   من و تو در کنار هم٬&

چند جمله روانشناسی و مفید سری ۲۹

علی بازدید : 142 جمعه 10 اردیبهشت 1395 : 15:48 نظرات (0)

😛انسان مانند زمین است.برای رسیدن به خوشبختی باید سختی بکشد.زیرا اگر زمین سختی زمستان را نکشد ،بهار نمی شود

 

https://telegram.me/joinchat/Ah9L7zwDL8cJKXFXyNVlbg

🔻

 

من و تو در کنار هم٬ 

به قدری زیباییم 

که گاه دلم می خواهد 

مثل دیگران 

از دور٬ خودمان را ببینم 

 

@ravanshenasiravansabz

 

الهی...

تو را به مهربانیت قسم💕

دل‌های گرفته را شاد ڪن

🍃🍃

دست‌های نیازمند را بی‌نیاز ڪن

قلبی نورانی،تنی سالم،زندگی آرام 

✨و خیالی راحت نصیب همه گردان💕

 

💜 @ravanshenasiravansabz

🛡🇮🇷

شادمانی تو...

در روزهای زندگی،

بستگی به کیفیت اندیشه هایت دارد...

ذهنت آرام وزندگيت شاد.

@ravanshenasiravansabz

قلمت را بردار 

بنویس از همه ی خوبی ها 

زندگی 

عشق 

امید

و هر آن چه بر روی زمین زیباست

گل مریم 

گل رز

روی کاغذ بنویس : 

زندگی با همه تلخی هایش زیباست

 

🍀 @ravanshenasiravansabz

  ‌ ♏️تسلیم نخواهم شد، 

زندگی می کنم برای رویاهایی که منتظرند به دست من واقعی شوند.

 من فرصتی برای بودن دارم، 

پس ساکت نمی نشینم.

 میگذارم همه بدانند که من با تمام تواناییها و کاستیها، شاهکارزندگی خود هستم. 

♻️نکته 

کافی ست لحظات گذشته را رها کنم و برای ثانیه های آینده زندگی کنم. 

چون رویاهایم آنجاست،

♻️ و من فقط یک بار فرصت زندگی کردن را دارم.

 

https://telegram.me/joinchat/BoFnpzwKmSt0Hc4AZs9Xjg

#تلنگر

🔴🔴حتمآ بخوانید 🔴🔴

 

🌅سال ها پیش پدربزرگ از مکه آمده بود و برایمان سوغاتی آورده بود 

برای من یک تفنگ آورده بود که با باتری کار می کرد.هم  نور پخش می کرد و هم صدایی شبیه به آژیر داشت

🔫آنقدر دوستش داشتم که صبح تا شب با خودم تفنگ بازی می‌کردم 

همه را کلافه کرده بودم 

می گفتند انقدر صدایش را در نیار 

انقدر تفنگ بازی نکن 

باتری اش تمام می شود 

یادم می آید می خندیدم و می‌گفتم 

💣خوب تمام شود می‌روم باتری می خرم و باز بازی می کنم 

چند روزی گذشت تا برایمان مهمان آمد 

وسط تفنگ بازی با پسر مهمان دقیقا جایی که حساس ترین نقطه ی بازی بود باتری تفنگم تمام شد 

🔮دیگر نه نور داشت و نه آژیر 

نمی توانستم شلیک کنم و بازی را باختم 

👧🏻👦🏻امروز به این فکر می کنم که چقدر شبیه کودکیم هست این روز ها 

تمام انرژی ام را بیهوده هدر دادم 

🔵🔴برای انسان هایی که نبودند یا نماندند

 

🔵🔴برای کار هایی که مهم نبودند

 

🔴🔴حالا که همه چیز مهم و جدی ست 

 

🔵🔵حالا که مهمترین قسمت بازی ست 

 

📢📢انرژی ام تمام شده

 

🔚🔚🔚بعضی وقتا نمی دانی چقدر از انرژیت باقی مانده

 

📢📢فکر می‌کنی همیشه فرصت هست 

 

◼️ولی حقیقت این ست گاهی هیچ فرصتی نداری

 

🔔اگر روزی صاحب فرزند شدم به او خواهم گفت مراقب باتری زندگی ات باش 

بیهوده مصرفش نکن

شاید جایی که به آن نیاز داری تمام شود

 

❣❣❣❣❣❣

https://telegram.me/joinchat/Ah9L7zwDL8cJKXFXyNVlbg

بیا بامن پابرهنه!

 

نفس به نفس ،گام به گام،

 

شانه به شانه،

 

دور از هیاهوی شهر شلوغ،

 

در  آغوش ساحل  بدویم

 

👣👣زندگی همین درک امروز است👣👣

 

@ravanshenasiravansabz  👸🏻👨🏻

  ‌ ♏️اگر رابطه تان با کسی ناهماهنگ است..

اگر در گذشته تجربه ای تلخ برایتان پیش آمده و دل شما هنوز نسبت به بعضی اشخاص از کینه و نفرت لبریز است..

اگر احساس می کنید در امور مالی یا مسایل شخصی ظلم و ستمی ناروا در حق شما شده است..

اگر به یاد آوردن دوران کودکی یا تجربه های خانوادگی غم عالم را به دلتان 

می اندازد..

میتوانید هر دلیل بشری را که بخواهید برای احساسات خود بیاورید و به هزار طریق آن را توجیه نمایید,

اما بدانید با یادآوری آنها نه تنها خودتان را آزار می دهید بلکه با چسبیدن به احساسات و هیجانات منفی تنها تندرستی, توانگری, شادمانی و آرامش خاطر خودتان را به خطر می اندازید و نابود میکنید.

 

❣باید آن چیز یا آن کس یا آن خاطره را ببخشید و برای همیشه از خاطره خود بزدایید و آن احساس را رها کنید تا خوب زندگی کنید.

 

📚✍کاترین پاندر

 

https://telegram.me/joinchat/BoFnpzwKmSt0Hc4AZs9Xjg

  ‌ ♏️برای کفشی که

همیشه پایت را  می زند

فرقی نمی کند 

تو راهت را درست رفته باشی

 یا اشتباه هر مسیری رابا او 

همقدم شو،باز هم

دست آخر

به تاول های پایت میرسی 

 

آدم ها هم به کفش ها بی شباهت نیستند.

کفشی که همیشه پایت را میزند

آدمی که همیشه آزارت میدهد

 

هیچ وقت نخواهد فهمید

تو چه دردی را تحمل کردی

تا با او همقدم باشی . . .

 

https://telegram.me/joinchat/BoFnpzwKmSt0Hc4AZs9Xjg

✨💕✨

به خدا گفت : 

🍃

خداوندا عزیزترین بندگانت 

 

چه کسانی هستند ؟

 

خداوند فرمود : 🍂

 

آنان که می توانند تلافی کنند … 

🍃

اما به خاطر من ، می بخشند !

🔑 @ravanshenasiravansabz

✍ #تمرین_روز

💞اظهار پریشانی و بیچارگی

فقر می آورد

نکته:هرچیز را به خود تلقین کنید

همان اتفاق براتون می افته

همیشه تلقین مثبت کنید

نگویید من بدبختم چون بدبخت میشوید

@ravanshenasiravansabz

امروز روز من است

خورشید

درخشان تر است از هر روز

گنجشڪان

سرود بودن سر دادہ اند

زمین قدم هایم را نوازش مے ڪند

و من موفقیت را لمس می کنم

 

 

@ravanshenasiravansabz

❤️به نظر گاندی هفت موردی که بدون هفت مورد دیگر خطرناک هستند❤️

 

1-ثروت، بدون زحمت 

2-لذت ، بدون وجدان

3-دانش ، بدون شخصیت

4-تجارت ،بدون اخلاق

5-علم ، بدون انسانیت

6-عبادت، بدون ایثار 

7-سیاست، بدون شرافت

 

این هفت مورد را گاندی تنها چند روز پیش از مرگش روی یک تکه کاغذ نوشت و به نوه اش داد.

❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣

Telegram.me/ravanshenasiravansabz

  ‌ ♏️سیاستهای رفتاری

 

براى شاد بودن کافیه

کمتر فکر کنی

بیشتر احساس کنی

کمتر اخم کنی

بیشتر لبخند بزنی

کمتر قضاوت کنی

بیشتر بپذیری

کمتر گلایه کنی

بیشتر سپاسگزار باشی

      

♻️همیشه شکرگزارباش♻️

 

https://telegram.me/joinchat/BoFnpzwKmSt0Hc4AZs9Xjg

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ایران پیکس.عکس ها و خبر های تاریخی و آموزشی و کمیاب و سرگرم کننده،عکس های نقاشی های زیبا اثر هنرمندان مشهور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1165
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 121
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 793
  • بازدید ماه : 5,588
  • بازدید سال : 27,320
  • بازدید کلی : 351,974