loading...

ایران پیکس.عکس ها و خبر های تاریخی و آموزشی و کمیاب و سرگرم کننده،عکس های نقاشی های زیبا

جملات عاشقانه و زیبا سری ۲۴

جملات عاشقانه و زیبا سری ۲۴

علی بازدید : 108 یکشنبه 05 اردیبهشت 1395 : 23:12 نظرات (0)

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺷﺪﻥ ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﮐسى ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ داری

ﺁﻥ ﺣﺲ ﻭ ﺣﺎﻟتى ﺍﺳﺖ ﮐﻪ

ﺩﺭ ﻭﺍﮊﻩ ﯼ ﻋﺎﻡ ﻭ

ﻋﺎﺩﯼ ﺧﻮﺷﺒﺨتى نمیﮔﻨﺠﺪ!

 

#ﻣﺤﻤﻮﺩ_ﺩﻭﻟﺖ_ﺁﺑﺎﺩﯼ

 

🌸 @alwaysloveuuu

هر چقدر بگوییم

مردها فلان

زن ها فلان

یا تنهایی خوب است

و دنیا زشت است

آخرش روزی قلب ات

برای کسی تندتر می زند

 

#چارلز_بوکوفسکی

 

🌸 @alwaysloveuuu

🌸 @alwaysloveuuu

 

پرم از حس خوشبختی

با تو آسون میشه سختی

 

با تو آروم میشه قلبم

چه خوبه همدمم هستی

 

بشنوید و لذت ببرید آهنگ #عادت_کردم را با صدای #مهدی_جهانی و #علیشمس

🌸 @alwaysloveuuu

 

دکتر الهی قمشه ای میگوید 

کسی را دوست بدار که دوستت دارد

حتی اگر غلام درگاهت باشد…

و دست بکش از دوست داشتن کسی که 

دوستت ندارد

حتی اگر سلطان قلبت باشد…

فراموش نکن که زمان آدم وفادار رو 

مشخص می کند نه زبان 

دریا برای مرغابی تفریحی بیش نیست ..

اما برای ماهی زندگیست….

برای کسی که دوستت دارد زندگی باش نه تفریح

دوستت دارم 

خودم را به رفتن زده ام 

تا دستم را بگیری ...

 

#سید_محمد_مرکبیان 

 

🌸 @alwaysloveuuu

می خواهم لااقل یک نفر باشد

که با او،

از همه چیز

همانطور حرف بزنم،

که با خودم حرف میزنم...!

 

#داستایوفسکی

 

🌸 @alwaysloveuuu

چقدر خوب است هميشه در زندگيتان كسى را داشته باشيد كه حتى در نبودنش هم باعث لبخندتان شود.

 

#آنا_گاوالدا

 

🌸 @alwaysloveuuu

🌸 @alwaysloveuuu

 

خدایا تمام زندگیم را بگیر فقط یک لحظه مرا به دوران کودکی برگردان.

چقدر زود گذشت کودکی هایم درمیان کوچه های خاکی روستا و در بین دوستان که همیشه باهم قهر بودیم تا قیامت اما چند لحظه بعد، گویی قیامت به پا شده بود و ما آشتی می کردیم!

حالا من و دوستانم بزرگ شده ایم چیزی که خیلی  آرزویش را داشتیم

حال که به آرزوی بزرگ شدنم رسیدم انگار اشتباهی محاسبه کرده بودم چراکه با بزرگ شدن من ارزوهای من هم بزرگ شدند ، دردهای زندگی بزرگتر ، شادی های کودکیم کمتر، موهای پدر سپیدتر، چروک های روی پیشانی مادرم روز به روز نمایان تر و حسرت های زندگیم در میان آدمهایی که با گذر لحظه ها رنگ عوض میکنند بیشتر و بیشتر ...

آری ، این فقط تاوان یک آرزوی من بود " بزرگ شدن " 

گاهی باید برای خیلی چیزها تقاص زیادی را پس دهی نمی دانم شاید هم من اینطور تصور می کنم یا شاید هم سهراب سپهری اینطور می اندیشد ، چون گفت: چشم هارا باید شست و طور دیگر باید دید، اما سهراب من از هر گوشه که نگریستم کودکیم بهتر بود.

سهراب، بیا قبول کن که با چشم شستن هیچ چیزی درست نمی شود وگرنه نمی گفتی باید قایق ساخت و رفت از این شهر ، انگار تو میخواهی به کودکیت برگردی این را از حرفهایت می توان برداشت کرد اما باور کن دیگر راهی برای برگشت نیست!چون من دارم تاوان بزرگ شدنم را می دهم.

چقدر زود گذشت کودکی هایم میان کوچه های خاکی روستا ...

یاد گرفتم: گاهی فرصتهای از دست رفته هیچوقت بر نمی گردند همانند کودکی من در هیاهوی بزرگ شدن ....

 

#نیشتمان_روانبخش

عشق

خودش خواهد آمد ، بی هیاهو

نمی توان از آن فرار کرد .

زمانی متوجه آمدنش خواهی شد

که بدون آن نفس کشیدن دشوار میشود ...

 

#پاتریک_مودیانو

 

🌸 @alwaysloveuuu

برای کسی که دوستت دارد ،

زندگی باش ...

نه زنگِ تفریح ...

 

#حسین_الهی_قمشه_ای

 

🌸 @alwaysloveuuu

همین که بعد از چهار سال جدایی، دو نفر باز با هم دعوا میکنن، ینی هنوز چیزایی بینشون هست...!

 

گذشته 

#اصغر_فرهادی

کسی چه‌می‌داند؛

در دلِ کسی که می‌رود،

چه می‌رود!

 

#افشین_صالحی

 

🌸 @alwaysloveuuu

نه از رومم

نه از زنگم

همان بیرنگِ بیرنگم..

 

بیا بگشای در، بگشای، دلتنگم ... 

 

#مهدی_اخوان_ثالث

 

🌸 @alwaysloveuuu

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ایران پیکس.عکس ها و خبر های تاریخی و آموزشی و کمیاب و سرگرم کننده،عکس های نقاشی های زیبا اثر هنرمندان مشهور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1165
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 27,653
  • بازدید کلی : 352,307